1 december

Godmorgon! Vakna på en halvkonstig sida idag.. mår lite illa. Inte det allra roligaste men vid det här laget är jag ganska van så för mig spelar det ingen större roll.
Vad har jag för planer idag då? Jo, jag ska till stan med Nathalie och kika på lite jullkappar åt familjen och kanske hittar något jag kan skriva upp på önskelistan också. Just nu har jag bara dyra saker så det kanske behövs något under 500 lappen också =P
Ska även försöka leta efter pepparkakskläder och vanliga underkläder.

Uppdaterar när jag kommer hem. Ha en bra första decemberdag! <3

image160

Jag gillar att det ser ut som jag har två magar på den här bilden. Vet inte om de är linnet eller kameran som gör något konstigt men roligt ser det ut iaf. =D

Kommentarer
Postat av: Felicia

du ser inte tjock ut

2007-12-01 @ 18:25:46
Postat av: Emma

haha de stämmer säkert de du säger :D jag behöver nog träna upp den mycket (a)
yes det är sant.. inte vad jag kommer på, du verkar ha plockat de mesta :D

haha nejdå, du ser inte alls tjock ut :o! :)

2007-12-01 @ 20:34:19
URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0