äntligen.. weoo..

Hihi.. blir ett sent inlägg. Är supertrött men vill ändå inte sova.. min mami har inte kommit hem ännu och gillar inte att sova utan att veta att hon är hemma och sådär. Det är inte så att jag inte vågar, för det gör jag, utan det är snarare att jag vill veta att hon är hemma och inget hänt henne. Är rädd om min mami =)

Vad har jag gjort idag då? det gamla vanliga en onsdag kan erbjuda ungefär. Skola, skola och åter skola. Därefter = Plugg. Vilket glassigt liv man har! Om man sammarfattar denna dag i ett ord så skulle det vara dryg. Seriöst, det känns som om jag vart vaken i typ 10 dagar i sträck. Har haft två prov idag också. Spanska prov där vi skulle skriva en text under lektionstid om en resa till ett annat land och hörförståelse Engelska. Är grymt sur över engelskatestet då vi var tvunga att lämna in direkt efter hon stängde av skivan.. hann inte ens fylla i alla rader. Undra om jag ens får G på det alltså? nice. Fick tillbaka en betygsatt läxa däremot.. VG! det är ju nice för att vara en liten läxa jag inte ens gjort alla uppgifter på. Hähä.. 
När jag kom hem så la jag mig i soffan med mina syskon och chillade galet. Eller chilla och chilla, efter 10 minuter tyckte min bror att han hade tråkigt och valde att ta en sax o klippa mig i foten?! amen jo tack.. kan knappt gå nu. Han klippte inte in i huden eller så, men det gör sjukt ont ändå. Ibland undrar jag vad killen tanker med.. om han ens gör det? Aja. Nu sitter jag iaf här och lyssnar på Max-A-Million & Shaggy med sexual healing = härlig låt. Det var väll allt från mig för idag. Ciao <3

Eller öh juste.. sitter o väger mellan två bilder. Brukar ju avsluta med en bild i mina inlägg men kan inte riktigt bestämma mig för vilken. Antingen blir det en wierd bild eller en väldigt gammal bild på en väldigt **** tjej.
Det blir den där gamla bilden! Den är ca 2 år gammal.. enjoy. Någon dag lovar jag att visa en ännu värre.

image166

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha nej de vill jag inte, och troligtvis inte du heller ;D

2007-12-05 @ 23:23:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Angelica

häftig bild!

2007-12-06 @ 00:22:58
URL: http://angeliquee.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: va från mig? :O nu blev det svårt :P säg säg!

2007-12-06 @ 07:47:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: hahaha nice! nej nu har jag en sony ericsson z310i typ eller nått :) haha själv har jag bilder på dig som du själv döpt till apa , haha :O

2007-12-06 @ 21:26:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0