julshopping = avklarad

Nu är jag hemma igen.. de ni. Jag älskar när julen närmar sig för då har affärerna i stan öppet till 8 = mer saker.
Jag mötte upp Natta i stan efter att ha spatserat runt lite själv eftersom hon var seg i svängarna på att komma in till stan. Vi gick runt lite överallt och pratade, köpte julklappar till våra pappor och bara hade kul. Tror ingen annan än vi två förstog vad vi pratade om, men kul var det! Hon åkte hem samtidigt som min mami hoppa av tuben så gick vi runt istället resten av kvällen och inhandlade julklappar till mig, pappa osv.. så nu har jag lite koll på vad jag får också. Mötte upp min moster vid slutet av kvällen efter en macka på sandys för att fixa lite saker och nu sitter jag här.. trött.. död.

Imorgon har vi en förjävla skön dag i skolan. Inga lektioner eftersom lärarna typ inte orkar = sovmorgon. Därefter ska vi på något besök på DN medan resten av skolan städar.. hähä. Avslutningen är så sent som på fredag. uscha!
Nu ska jag dricka upp min innocent som jag sitter och nannar på och kolla på någon film.. kanske gosa lite med Ludde också. Har ni inte smakat innocent förrut så gör det för det är typ världens godaste smoothie. Kostar bara 20 kr på sleven/pressbyrån och finns i 3 goda smaker.. eller.. har smakat två av dom. Favoriten är strawberries & bananas. Inga sötningsmedel och dylikt är heller stoppat i drickan utan det är bara massa frukter.. mums.
Aja. Ha en bra kväll! Pst.. snart är det bara 4 dagar kvar till julafton. <3


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: fan va nice =D

2007-12-19 @ 22:23:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: jag med, speciellt smset av dig :D

2007-12-20 @ 00:27:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: hur mår du idag ? :D

2007-12-20 @ 10:41:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Josephine

innocent strawberries & bananas = MUMS

2007-12-20 @ 22:02:53
URL: http://more.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0