sliten

Tjena! Idag har jag vart allt för trött. Sitter här och typ halvsover =P Mycket har hänt idag dessutom.. fått reda på massa betyg hit och dit och även hunnit med att svimma. Jobbigt.

Fick VG+ som betyg i alla tre NO ämnen och känner väll att jag mer eller mindre kunde presterat bättre för ett MVG. Fick även VG som terminsbetyg i slöjd, idrott och SO ämnena. Inga stora förändringar sedan förra terminen med andra ord.. surt.. jag som ville höja mig =P nästa termin ska jag kämpa sönder. Fick tillbaka idrottsuppsattsen idag också, eller fick reda på resultatet och det var ett MVG. Hoppade också upp en nivå bland NO grupperna för större chans till MVG... annars ser det rätt chill ut.

Ikväll ska jag nog bara ta det lungt, om inte familjen ska ut och julhandla. Måste ju köpa alla pressenter så det vore rätt bra om vi åkte nånstans men orkar samtidigt inte röra mig så.. är för trött.
Det där med svimma hände på idrotten. Kan inte säga att jag svimmade men var på god väg då jag fick superlågt blodtryck och det blev sådär äckligt svart för ögonen ganska länge.. allting snurra efteråt och hörseln blev även sämre ;S asläskigt.. fick någon tablett och nu mår jag bra igen! Hatar att jag är född med lågt blodtryck så minsta lilla sak gör att man svimmar.. blä.. Har faktiskt inträffat på tbanan en gång - hade dock en kompis med som hjälpte mig då.

Nu ska jag göra annat.. Ciao <3


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha jo jag menar de ;) haft en bra dag?

2007-12-18 @ 22:16:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: hehe precis som här då :D

2007-12-18 @ 23:01:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

asbra betyg! jag e stolt :)
svar: imorgon ere skola, sen slappt :) sdjÅ?

2007-12-18 @ 23:21:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0