Äckelmåndag

Måndag igen då.. blää.  Steg upp för ca 30 minuter sedan och visste knappt vem jag själv var eller vart jag var. =)
Nu sitter jag här med en te kopp och försöker få igång min hals. Idag gör den mer än ont och jag har ännu inte lyckats få fram ett ord. Jag väntar med spänning 8-)
Mitt magont är något bättre nu men jag känner hur det börjar göra ondare och ondare i magen för varje minut så snart är jag väll på samma nivå som igår.  Försöker få i mig en banan nu innan det gör dunderont men det är inte världens lättaste när man levt på typ två portioner kräm i tre dygn nu.. är proppmätt känns de som och då är inte ens halva bananen uppäten. Näää.. nu vill jag faktikst slippa detta kaos och återgå till min vanliga tråkiga vardag. (Yes sir, veckodagar är piss för då är skolan inblandad)

Har inga inlämningsuppgifter eller prov idag, lyx. = idag ska jag chilla galet i skolan. Slutar 15:20 eftersom min franskalärare som sagt ställt in måndagslektionen nu 4veckor i rad.. Så skönt! Kommer nästan bli besviken nästa gång hon säger att det ÄR franska på måndagen och man måste stå ut ända till halv 5.  Ibland hatar jag C-språk..
Nu ska jag klä på mig och kanske kladda på lite smink. Vi hörs senare, Ciao!

   

Bjussar på lite egosar tagna för några dagar sedan då jag mådde Ok.

Update 08:00 - TACK för att det snöar sönder nu när jag ska gå. Det var precis det jag behövde.......
Vinterjackan på!

Kommentarer
Postat av: rebecka

nej vad tråkigt!

2007-11-12 @ 16:57:30
URL: http://eenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0