Dagens outfit - försenad

image127

Tröja - Bik Bok
Stuprörsjeans -  H&M
Halsduk - Åhlens (?)
Grön jacka från flippa K samt skor från Scorette och en väska från England.


Förlåt för den sena uppdateringen men har helt enkelt inte haft tid innan.. kikat på Uggly Betty och DH.
Utvecklingssamtalet gick prima och jag står och väger mellan vg - mvg i Svenska faktigst. Det ända G jag vet att jag har är i matte = mitt sämsta ämne.. blää...
Nu ska jag lägga mig i sängen och kika på tv tills jag somnar. Vaknar runt 10 imorgon, Ciao! <3

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: neeej :( jo iaf ngra cm var jag väl ? :O nu blir jag ledsen att jag blivit så kort :O pussspusss

2007-11-21 @ 08:02:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Anonym

matte är oxå mitt sämsta ämne .. prutttttt!

2007-11-21 @ 20:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0