Dags för jobb

Det har vart en jobbig natt för mig... Vaknat runt 10 ggr och mått riktigt illa. Drömde tillochmed om att min mamma började kräkas på donken? (mohaha) 
Ringde mamma vid 8a och klagade på att jag inte fick sova för jag mådde så illa och då gav hon mig tipset om att göra en kopp te UTAN socker. Tydligen ska teet suga åt sig alla dessa måilla bakterier på något sätt och det funkade faktigst. Somnade om i 1h och sen vakna jag med jämna mellanrum fram tills 11.40 då jag inte orkade längre utan gick upp. Men har iaf fått lite sömn i mig då jag somna runt 1-2 =)

Sleven idag då.. som vanligt. Börjar 3 idag men tänker va där lite tidigare och fixa och dona.. får se när jag slutar. One three hill kollas såklart på deras egna tv vid kassan. Har en enkel outfit med svarta fornarina jeans, skor från din sko och en vit casual tröja från H&M. Seven Elevens egna tröja pryder ju mig under arbetstimmarna så :-)
Uppdaterar när jag kommer hem. Ciao <3

 image133

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt gullig blogg!
hoppas det blir bättre med ditt illamående ! :/

2007-11-22 @ 16:45:39
Postat av: Anonym

jobbar du på seven eleven? :P kram

/ LOJS

2007-11-22 @ 19:33:07
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery
Postat av: Anonym

Svar: tänkte bara eftersom du bara är 15 va? duktigt att ha fixat jobb då ;)

2007-11-22 @ 19:53:46
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0