Fest, snö och trevligt sällskap.

Nu sitter jag här igen och skriver ;-)

Kom precis hem från snökaoset ute och sitter här med en filt runt om mig och käkar.. glass. (?)
Jag och damerna beslutade oss för att ta oss till bergshamra på en fest idag. Vi var där redan vid 9-10 nångång och folket satte igång att kröka... Kan tala om för er att redan vid 12 så fanns det vissa som låg och spydde. mums.
Jag själv som inte dricker mig full längre (har gjort ett och annat i mitt liv) utan nöjer mig med en cider eller ett glas tyckte att hela grejjen var fullkomligt meningslös så jag sa till mina vännor att jag ville hem och dom tyckte detsamma så vi drog. Under kvällens gång har vi då sett löjligt fulla äckliga killar som verkligen inte vart roliga för ett öre, sett folk som rökt på och kännt lukten av spya. Ni hör att jag är på topp idag va? =P
Att det fanns en Bob Marley lover där som satte på en skiva endast med hans låtar om och om igen gjorde inte det hela bättre. Alla försökte hela tiden byta till Nrj eller The voice men fem minuter senare var han där igen och satte på skivan igen.. weeooo..

När vi kommer ut så snöar det. Snö, nu?! är min första tanke och kollar upp mot himlen. Jag lurar inte mig själv.. de är riktig snö som faller ner och vi alla blir glada och fortsätter gå. Brr... så kallt.
Tror vi hinner skoja om mjäll och allt möjligt innan vi är hemma. Men kul att man får uppleva snön med damerna detta år.. förra året? satt jag inne på en bio när det börja snöa och när vi kom ut så var det helt vitt ute.

Inlägget blir inte så långt idag för tänkte gå och lägga mig nu. Ska upp "tidigt" imorgon , redan halv 10. Ska till gymet med josie på ett aerobicspass som startar 11 och kämpa sönder. Kuuuuuul! ;D
Känns som om morgondagen kommer bli 5 gånger bättre än denna dag. (förrutom du då, C)

Godnatt! ♥

          

Bild ett och två är tagna för mindre än 1h sedan ute i snökaoset. Övriga bilder är från en middag tidigare i veckan..
Bild tre, fyra och fem visar hur jag lyckades spräcka mina jeans totalt både på knät och vid rumpan. Har cencurerat mina snygga strumpor också! Övriga bilder låter jag tala för sig själva... =)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: Mysigt, plats för mig också ?(a)

2007-11-03 @ 01:37:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Svar: I din helgplanering ? (a)

2007-11-03 @ 01:45:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: fashi

haha mmys

2007-11-03 @ 01:49:24
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: E M M M A ----x

jag är inte förtjust med att det snöar

2007-11-03 @ 09:30:53
URL: http://emwus.blogg.se
Postat av: E M M A .xo

men det ska inte snöa nu

2007-11-03 @ 14:54:02
URL: http://emwus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0