Första dagen på praon

Hela denna vecka har jag prao. Dessa dagar kommer spenderas på Seven Eleven här i Sundbyberg tillsammans med Josefine. Vi jobbar två - tre timmar per dag och börjar kl 12. Nice va?
Vi har både praoat och jobbat förr för Seven Eleven så vi känner personalen där och alla vet vilka vi är. = very nice
Idag fick vi lassa på varor på hyllorna och fylla på lösgodiset. Inget svårt eller krävande direkt.. sen käka massor.  (fast inte jag idag..)
Det känns som om dessa dagar kommer gå väldigt snabbt och smidigt.

Annars så mår jag si sådär idag. Somnade inte förräns runt 4 snåret inatt.. varför så sent då? jo, mådde så jävla illa så det inte var sant. Kunde inte ligga ner för då skulle jag kräkas utan fick typ gå runt i huset i en halvtimma innan jag kunde sätta mig ner och då läste jag lite gymnasiesaker. Till sist var jag så trött så jag la mig ner och verkligen försökte sova, men det kändes hela tiden som om jag skulle spy.. men på något sätt somna jag iaf och väcktes runt halv 6 av mami som fråga varför jag sov ute i vardagsrummet. Gick in till mitt rum och somna om.
När jag vakna var det lungt så jag käka lite(!) frukost men då kom allting tillbaka igen.. och sen dess har jag mått piss igen. Inte lika illa som inatt men en lite halvmesig må illakänsla måste jag hantera iaf. Uschaaa...
(hatar att spy)

Nu ska jag kika på one three hill och försöka krya på mig lite tills middagen. Ha det bra <3


Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: nej jag vet men skolans fel ju :(

2007-11-19 @ 16:07:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Svar: haha ja de har du rätt i :D

2007-11-19 @ 16:46:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0