FREEEEEEEEEEDAG!

Hihi vettni? det är fredag. F-R-E-D-A-G! Finally..
Min vecka har inte vart den jobbigaste om man säger så men helg är alltid helg och det är de absolut bästa timmarna i veckan. Njut gott folk, snart är det måndag igen!
Idag vakna jag av mig själv runt 10 och låg i sängen och räkna ut hur lång tid jag skulle ha på mig att fixa mig och sånnt innan jag var tvungen att dra. Nyvaken + Matte = sämst. Kom fram till att jag hade dryga timmen på mig att fixa mig så flög upp och började sminka mig innan jag kom fram till att jag hade måååånga timmar kvar tills jag skulle gå. Då satte jag mig i soffan med papi och kolla på nån film istället.. myys =)
Ska gå om ca 30 minuter så då kan ni själva räkna ut hur lång tid jag haft på mig denna morgon. Skönt.

Börjar jobbet runt 2-halv 3 men ska luncha med Josie först. Mys pys! När jag kommer hem ska jag käka middag med familjen och sen får vi se vad som händer. De n :-)
Hoppas ni haft en bra fredag hitills. Det har jag!

image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0