Gymnasiemässan

Sorry för dålig uppdatering de senaste dygnen men har som sagt åkt på en riktig förkylning. Nu mår jag iaf lite bättre och känner att jag har kraft att börja blogga igen.

Var hemma igår från skolan och pluggade inför musikprovet, sov och tittade på film. Kunde varken prata eller andas kändes det som. En riktig hemsk förkylning alltså...
Imorse när jag vakna kändes det redan bättre och delar av min röst var tillbaka. Var tvungen att gå till skolan idag pga musikprovet så det var ju tur att rösten var tillbaka iaf. Hoppade in i duschen, käkade, sminkade mig och drog till skolan. Första lektion var musik och prov som sagt. Provet gick bra och två timmar senare kommer min musiklärare och meddelar att jag fått MVG på det, great! Resten av dagen var full av håltimmar och en teorilektion om ledarskap. Vi ska hålla en lektion för 3or själva efter bydalsresan. Eller man fick köra två och två fast då kunde man bara nå VG och jag satsar på det högsta såklart så jag anmälde mig ensam. Läskigt..

Efter lunchen spenderades dagen på gymnasiemässan i älvsjö. Vi skulle va där från 1-3 och redan efter 20 minuter var man klar kändes det som. Vi gick mer runt och hälsade på alla andra som också var där. Bland annat Jessica, Rasmus, Erik och några fler =)
Efter mässan åkte jag och Linn till Solna C och kollade runt lite.Damen fyller år imorgon så hon köpte lite saker inför helgen och sen mötte vi upp min papi som gav mig ett jättegosigt mjukiskitt från H&M, thanks papi.
Visar en bild senare på det söta kittet. Nu ska jag och pappa kika på nått program och sen måste jag skriva min svenska reflektion. Ciao!♥

PS. Äntligen är min prao fixad! weeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0