Härlig dag!

Hallå där allihopa. Förlåt för dålig uppdatering men har helt enkelt haft fullt upp idag.
Började vid 12 idag och slutade runt 4.. jag vet, lång dag men det var faktigst väldigt roligt idag också. Vi fick baka massa och träffa massa kunder.. Imorgon och på fredag börjar vi kl. 3 och slutar 6 istället.. om inte tidigare. Har inga problem med att få sova ut lite längre och istället jobba lite senare. Bor ju tio minuter från sleven så är hemma lagom till middagstid. Dessutom får vi se på one three hill på jobbet medans vi bakar =) Det gjorde vi nämnligen idag.. stannade kvar och åt kakor och kollade på one three hill medan vi underhöll våran handledare.

Efter sleven så hämtade pappa upp mig och josie och släppte av henne vid hennes hem och sen åkte vi och handla. Köpte massa goda frukter och juicer = mums. Därefter åkte vi hem och käkade men jag hade inte alls nån matlust (inte så konstigt efter alla kakor, höhö) så jag skippade maten och tog en morrot istället. Nu har jag precis duschat och ska joina familjen i soffan och kolla på matchen. De ni :-)

image128


Här är jag tillsammans med Emelie och Anna! Bilden är från helgen då vi var hemma hos Linn på födelsedagsmiddag. Kameran hade lite lustiga inställningar så färgerna är lite överdrivna men mja... lägger ut den ändå =) 

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: jasså låter perfekt ju :D

2007-11-21 @ 22:25:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Felicia

har sagt det förr och säger det igen, grymt snygga kläder. vad brun du är??

2007-11-21 @ 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0