Home sweet home

Nu är jag hemma igen efter denna långa men otroligt sköna dag. 3 lektioner har jag som sagt haft idag och hann även ta mig hem efter första lektionen med Linn. Vi låg mest och pratade och titta på tv innan vi drog till skolan igen vid 12 tiden.
På slöjden fick vi prova på att använda sushikniv och skära ut en skåra i träet men det gick inte vidare. Miste typ halva fingret pga den där kniven.. Nä, inte riktigt så illa var det inte men ett skärsår på pekfingret har jag iaf =) Tror även jag kan vara allergisk mot dammet i salen eller något annat liknande? För det började klia i näsan och jag nös hela tiden under lektionen och det kliar fortfarande. Kanske något som har med min astma att göra? Skippade hur som helst luciaövningen för låter fortfarande som en kratta i halsen och sjunga med den där krattan känns inte alls så aktuellt. Dessutom hinner jag ju se på One Three Hill då ist ;)
Fick tillbaka mitt fysikprov som jag var SÅÅÅÅÅÅÅÅ missnöjd med (ni som läst innan vet vad jag menar) men nådde iaf ett starkt VG. Alltid något.. fast jag ville ha MVG....



Ikväll blir det öva inför musikprovet och kika på DH. Uppdaterar senare och lägger eventuellt in en video från slöjden idag. Vi hörs, Ciao <3

Förresten.. ni har blivit dåliga med att kommentera. Mina läsarsiffor stiger varje dag nu men får mindre och mindre kommentarer? =P 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det bli mvg på nästa prov då ;)

2007-11-13 @ 16:34:40
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0