Kvällsinlägg

För tredje gången försöker jag nu skriva ett blogginlägg. Börjar bli måttligt irriterad på blogg.se som spökar galet mycket för mig idag. Fyyyy! Nu kommer inlägget garanterat inte bli lika långt som det första blev för jag minns knappt vad jag skrev =P

Just nu sitter jag här och kikar lite på TV, pratar med bror min och dricker hallonte. Inte helt fel det! Ska snart försöka göra mig klar till sängen och sånnt.. trots min sköna sovmorgon imorgon.
Min mamma ringde för ett tag sedan och berättade att mitt linne från La Redoute är total förstört. Kul..
Det är linnet med trycket "Music is my way of thinking" jag menar. Guldtrycket är helt borta efter första gången i tvätten och mitt fina linne har förvandlats till ett fult, neutralt... jag vet inte vad. Vet inte vad felet kan va eftersom min mamma aldrig förstört nått innan i tvätten. Kanske kvaliteten som suger? Hur som helst.. tror vi ska ringa och prata med dom för jag gillar verkligen mitt fina linne men det vore ju lite synd om man skulle behöva köpa ett nytt + frakten på typ 50 spänn som tillkommer bara för att kvaliteten är dålig? Aja nog om det..

Nu kommer mina outfitbilder från idag. Blev lite sent eftersom bloggen krånglat för mig hela kvällen och inga bilder har kunnats läggas in. Men nu funkar det (förhoppningsvis)..
Klädvalet imorse var hur som helst vääääldigt chill eftersom jag var så pass trött. Dessutom har jag mer än hälften av mina kläder hemma i Sundbyberg så har inte så mycket att gå på här heller. Bilderna är tagna i Sundbyberg dock, under min håltimma mitt på dagen =)

   

Nehepp nu strejkar tydligen bildfunktionen igen så kan inte föra över fler bilder. Aja.. här är iaf några=P

Svart tröja - MQ
Svarta slitna jeans - fornarina
Knästumpor - H&M
Skor m. rosetter - Scorette
Stickad kofta (ej med på bild) - Bik Bok

Min gåsväst fick följa med och min marinblåa longchampväska + guldiga smycken för att piffa upp de mörka kläderna. Tredje bilden är ju bara för snygg alltså.. mina röda läppar... Inte ofta man får se mig i blodröda läppar. Läppglans forever!


Ha det bra nu och sov sött. <3


Kommentarer
Postat av: Christopher

Me like bild numero tres :)

2007-11-26 @ 23:29:07
Postat av: Tobias

Svar: man gillar inte det liksom :) sov så gott sötnöt!!

2007-11-26 @ 23:32:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Felicia

gillar din tröja mycket, finns den kvar i MQ?

2007-11-27 @ 08:05:50
Postat av: Tess

Felicia: Hmm.. tror inte det. Fick den i julklapp förra året så =P

2007-11-27 @ 08:22:58
URL: http://tews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0