Lucia övning.

Nu är jag hemma igen och ska snart iväg igen. Är lagom stressad..

Dagen var helt okej och gick relativt snabbt, =) Måste bara berätta lite om den fruktade luciaövningen som jag var tvungen att gå på idag. Har ju berättat att jag skulle typ dö över att få sitta kvar en timma extra varje tisdag och sjunga men det var faktigst inte alls jobbigt. När jag trodde att det gått 10 minuter hade det gått hela 40 mintuer...
Sen var det lite speciellt att sitta brevid Josie och Anton. I ena örat hör man Josies ljusa röst och i andra hör man fetaste basrösten. Det var inte svårt att skratta om man säger så =P
Har massa jullåtar på huvudet just nu... ungefär samma kommer vara med på konserten med mami i december också. = sjukt många repetitioner med samma slags låtar = jag kommer hata jullåtar resten av mitt liv?
Annars så har vi delat in alla elever i klassen i olika land och idag fick vi sluta fred med vissa och starta krig med andra. Det slutade med att ett land stog ensamt kvar medans resten var mot dom... Haha!

Just nu kollar jag på one three hill och väntar på att pappa ska ringa. Vi ska iväg och kika på en ny mobilas och jag funderar på den nya walkman. Det är sjuuuukt snygg och jag är ju en liten lover av walkmans sedan tidigare så tror ärligt talat det blir den. Men vi får väll se...
Vi ska käka och kolla på en sak till min hylla också.

Ikväll får jag se om jag hinner plugga eller inte. Det är ju DH på tv ;-)
+ att jag kan fysiken ganska bra nu också.. Det trodde ni inte va?




Puss ! ♥

Kommentarer
Postat av: Louises

Gud vilken snygg och stilig blogg du har. Och dessutom intresant "fakta" om dina dagar, inte bara en massa snack för att komma in på aktiva listan så som många gör. Kämpa vidare med den här. Hoppas du har en bra kväll!
Kramar Louise

2007-11-06 @ 19:33:06
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: hanna

ska du vara lucia? :)
plusplus, bra att du älskar oc.
jag gör också det! :)

2007-11-06 @ 20:38:47
URL: http://hannagrohp.blogg.se
Postat av: Kim

svar: mums de lät
jätteogtt, den har jag aldrig smakat..

2007-11-06 @ 20:58:52
URL: http://girlylicious.blogg.se
Postat av: Kim

mysigt med luciatåg.. ska du vara lucia?

2007-11-06 @ 22:00:33
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0