Måndag

Nu har jag pluggat fysik hur länge som helst känns det som.. min pappa har vart till en stor hjälp dessutom som suttit och letat efter alla saker jag inte kan och förklarat hit och dit, tack papi  =)
Vet inte om jag orkar plugga något mer idag eller om jag pluggar lite igen om typ tjugomintuer... har ju imorgon på mig också! Fast då ska jag och pappa iväg och kolla på en ny mobil och käka, sen är det ju uggly betty och DH så det kommer förmodligen inte bli något plugga imorgon... så hur ska jag göra?

Fysik är det absolut tråkigaste ämnet i skolan. Helt klart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: haha, okej :P ja, den har varit helt okej för att vara första måndagen efter lovet ;) kram!

2007-11-05 @ 20:40:24
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery
Postat av: Tobias

blä fysik är så jävla segt :)

2007-11-05 @ 21:23:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0