Min dag i text och bilder.

Tjena.

Så var den här dagen över då, eller iallafall för min del. Ikväll ska jag nämligen bara lata mig och kika på film (och förhoppningsvis sova).
Dagen började som sagt med bowling. Vi skulle inte längre till jackobsberg utan till ballbreaker (höhö) vid stadshagen. Great! Har aldrig bowlat där förr men det var riktigt fint där och sofforna var underbart sköna. Själva bowlingen gick väll mindre bra men det är sånnt man får ta. Men fick iaf in en del strikes och spärrar.. vissa efter varandra tillochmed. De ni! Fast det brukar gå betydligt bättre för mig.. har ju pappas bowling gener ;)
Spinningen var väll si sådär. Vi hade en annan spinninglärare än hon jag brukar ha så det var något helt nytt för mig också. Killen vi hade spinnade nästan inte alls själv vilket jag tycker är tråkigt för då känner han ju inte hur jobbigt de är och sådär. Han stog mer brevid och gick runt bland oss och hjälpte vissa som var nybörjare osv. Hans träning var på engelska dessutom vilket gjorde det ännu svårare för dom som har problem med engelskan och kanske inte känner sig helt säkra på att be om hjälp osv. Mitt i passet så sätts botten anna igång och han utbryter "Shit.. what was that?!" och byter snabbt som fan. Jag börja asgarva och tappade motiveringen totalt... Dessutom gick han runt o sjöng när rise up spelades. "my dream is to fly over the rainbow so high" sjöng han med en gräsligt falsk röst och mellanåt skrek han FIGHT!!!! .. Några är lite halvt speciella som sagt =)
Boxningspasset efteråt var sjukt jobbigt med massa sparkar och slag. Var helt slut i armarna efteråt. Linn som jag hade som partner var livrädd för mina sparkar och skrek mellan varje, hähä. Fick iallafall beröm för mina sparkar och har väll bara jujutsun att tacka med alla sparkar vi kört genom åren jag gick där.

Har inte så mycket mer att berätta just nu så bjuder på några bilder från dagen istället. Enjoy!

          

Vissa bilder är hur fula som helst (speciellt den då jag ser krokig ut när jag slänger klotet,mohaha) men jag bjuder på dom som sagt. Ska kolla på tv nu. Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Anton

Jaa jag, Jonte och André är hetast :D

2007-11-28 @ 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0