Min dag!

Nu har jag kikat på uggly betty och DH.. mina favorit program! Ska alldeles straxt inta fysikboken och läsa igenom allt en sista gång innan jag hoppar in i duschen.

Idag var jag och papi i kista och kikade på mobiler som sagt, och jag hade ju kärat ner mig totalt i en walkman som jag berättade och vet ni? nu är den min. Yes, ni läste rätt.. min min min.
I December förra året blev min mobil tagen så vi var tvungna att köpa en ny mobil åt mig. Det visade sig inte vara det allra lättaste då min förra mobil gick på ett abonemang som hade 11 månader kvar med ett avtal. Så pappa fick köpa ett till abonemang för att jag skulle få en ny mobil. (TA LÄRDOM AV DETTA, 3 SUUUUGER IBLAND!)
Så sedan December förra året har pappa tvingats betala två abonemang och det är inte det allra billigaste, speciellt inte när jag är dum och överstiger summan så ena räkningen går på 1200...... Men nu gick äntligen det ena abonemanget ut så då ringde pappa till 3 och fick prata med nån jättetrevlig kille tydligen som sa att han kunde avsluta det andra abonemanget också (ååå varför gick inte det innan då?!) så nu tecknade vi ett helt nytt abonemang och jag fick välja en ny mobil. Helt plötsligt hade den där killen frågat pappa i telefon om han ville ha 100:- rabatt varje månad av månadskostnaden och det tacka pappa såklart ja till. Med andra ord nu så har jag fått ett superduperbra abonemang som kommer ligga på 499:- varje månad och det är en rejält skillnad från tidigare.
Med det nya abonemanget får jag prata i 50 timmar/månad och skicka 3000 sms. Bra va? det är ingen uppkopplingsavgift heller vad jag fattade det som..
Nå, nog om det. Köpte även en reseladdare till min älskade ipod eftersom dom gjort något med den nya nanon så den inte funkar me de gamla vanliga laddarna. Äntligen kan jag ladda den i väggen igen istället i datan.

Nu ska jag som sagt plugga och sedan ta en dusch. Önska mig lycka till på fysikprovet imorgon.. kan behöva det. =)




Min nya mobil. Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Kim

svar: du blir säkert en kanontomte ska du se :)

2007-11-06 @ 22:17:46
URL: http://girlylicious.blogg.se
Postat av: Kim

svar: haha faktiskt.. galet bra :) hoppas att du får en bra onsdag!

2007-11-07 @ 07:56:01
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0