Min kväll

Kvällen startades hemma hos födelsedagsbarnet Linn med en god middag, efterrätt osv. Därefter tog vi oss mot sumpan och mötte upp lite folk och fixade en sak innan vi begav oss till Amanda i Duvbo. Hon går i min klass och är en väldigt gullig tjej som bor hur fint som helst. Det var inge vidare drag där och jag som fortfarande går på medicin för min mage valde att dra hemmåt igen runt 1. Så nu är jag hemma igen och funtar på om jag inte ska sova snart..
Dagens spenderades förövrigt i stan som sagt med min goda vän Nathalie. Dagens köp blev massa underkläder = stor nöd. Vi åt en brunch i stan också på ett av mina favoritcafén, John Chris. =)

Dagens klädsel:

image121

Ja ja, jag vet att det är en dålig bild men snaaart har jag min kamera igen och då lovar jag er daglig uppdatering om outfits och annat skoj. Jag är en liten fotolus ju =)

Innan jag säger godnatt helt och hållet måste jag bara säga tack till min granne som räddade min kväll. Mina nycklar är nämligen kvar hemma hos linn i min vinterjacka så om han inte lyckats timea in mig så hade jag nog fått spendera min natt utomhus. I denna kyla.. brrr...
Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fint :)
Låter som en trevlig kväll =)

2007-11-18 @ 11:37:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0