Ny parfym

Precis som övertexten lyder så har jag fått en till parfym. Pappa har vart på en dygnskryssning till åland och ringde mig idag på spanskalektionen och frågade om jag ville ha något. Vad är det för fråga? klart man vill! Berättade att jag ville ha en till parfym och sa att han kunde välja mellan Escadas nya parfym och Paris Hiltons nyaste Heiress. När pappa svänge förbi här hemma hos mami så fick jag leta själv efter pafymen och hittade Heiress. Tackade pappa med kramar och sen drog han hem till sig. Älskar doften på den här och har haft den förrut, men en mindre flaska som tog slut ganska snabbt..... Så nu har jag en till. Jag har ett beroende av parfym och har.. för många parfymer egentligen. Är uppe i 30 st nu skulle jag tro och vill bara ha fler och fler? Skulle kunna säga att jag är beroende men har min pappa att skylla på som jobbar med just kunder och ofta blir bjuden på kryssningar och kommer hem med parfym till mig. Eller om man åker utomlands (vi har stuga i cypern och gillar att resa runt) och då köper man ju också nån parfym eller fler.. =)

 

Min nya älskling som luktar underbart gott.


Kommentarer
Postat av: rebecka

okej, det är ju alltid kul :)!

2007-11-09 @ 18:54:26
URL: http://eenglund.blogg.se
Postat av: Anonym

vad är det för parfym? :P

2007-11-09 @ 23:21:42
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0