Pappa och jag..

Sitter nu och försöker hitta lite mer information om vg och mvg frågorna här på datan istället.. vem vet, det kanske finns något som är värt att ta med? Helt plötsligt skickar min pappa en länk till mig via msn..
http://www.aftonbladet.se/stockholm/article1166823.ab

Artikeln handlar om att allt fler ungdomar läggs in på maria ungdom helt dygnraka efter att ha druckit sig så pass redlösa att dem i vissa fall behövt intubera för att han/hon behöver hjälp med att andas. Det står också med i texten att 92:orna är överrepresenterade när det gäller rena fyllor.


Nu kommer jag till frågan

- Skickar min pappa detta till mig för han tror att detta skulle angå mig eller för att han tycker det är viktigare för mig att läsa om fyllor än mitt fysikprov? Jag kom helt av mig i pluggandet så i sånna fall har han lyckats. =)
Sen måste jag bara få tillägga att jag inte alls känner mig tilltalad av artikeln. Har aldrig legat inne på Maria ungdom och kommer förhoppningsvis aldrig heller att behöva göra det. Däremot känner jag flera som åkt in och magpumpats och grejjor...  Det där med att dricka mig hur full som helst är inte min grejj helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha jag gillar din pappa:)

2007-11-05 @ 21:40:25
Postat av: Tobias

Nej usch orka supa sig redlös liskom!

2007-11-05 @ 21:41:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Svar: jo men verkligen =(

2007-11-05 @ 21:47:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0