Rulltårta =)

Hallå där ute!

Förlåt för dålig uppdatering men jag mår som sagt inget vidare. Ska förbättra mig nu =)
Har fortfarande sjukligt ont i magen och kan inte heller göra så mycket.. blir mest ligga och vila i soffan framför film. Kan inte sova om jag inte tagit en panodil innan för annars fördubblas smärtan och äta ska vi inte ens tala om.. tror jag ätit två små portioner jordgubbskräm på två dygn och bara det gör hur ont som helst 3 timmar framöver. Usch för det här!

Idag är det som sagt farsdag och jag skulle ut med min familj på resturang men fick hoppa över och stanna hemma istället. Jättetråkigt ju... Men pappa sa att han och jag kunde ta igen det där nån annan dag och fira honom då istället (<3). Av mig fick pappa en öppnare med Homer i Simpson som typ skriker av glädje när han öppnar sin öl. Pappa älskade den och provade den genast på en liten läskflaska =)
Nu på kvällen har vi bakat rulltårta här hemma. Min första tanke jag fick när jag hörde att vi skulle baka var "fan va synd att jag inte kan smaka då" men det ändrades snabbt när jag fick reda på vad som skulle bakas och känslan åkte ännu mer på minus när jag fick se resultatet. Tänk er en förstorad pannkaka, haha!
Jag har aldrig vart ett fan av rulltårta så mig gör det inget men lite synd för familjen som mer eller mindre sett fram emot att få äta den.. Seriöst, det blev en riktig flopp denna gång.
Vi glömde att ställa om ugnen från snabbvärme till vanlig värme så degen smakar tydligen skit och är lite bränd här och där. Vi tog för mycket sylt så det åkter ut överallt och är kladdigt som bara den. = vi ska aldrig baka denna äckliga bakelse igen = jippi!



Nu ska jag göra mig en te kopp och lägga mig i soffan med resten av familjen och se på film. Vetekudden blir min bästis ikväll.. så skön att ha på magen nu alltså. Ha det bra där ute, Ciao

Kommentarer
Postat av: Jennifer

MUUUUMSIGT MED RULLTÅRTA :D

2007-11-11 @ 22:04:07
URL: http://iennifer.blogg.se
Postat av: Felicia

hoppas du blir bättre:O

2007-11-12 @ 07:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0