Så kan det gå, Linn

Nu är jag hemma från skolan och har även hunnit med att kika på one three hill och läsa igen en sak. Great!

Skoldagen var otroligt dryg och timmarna verkligen snigla framåt men trots detta så hände det en hel del roliga saker idag. Linn tog titeln "dagens tabbe" då hon gjorde bort sig något otroligt som resten av klassen tyckte var mer än roligt, speciellt jag tror jag =) Svårt att förklara vad som hände men om vi säger såhär; Linn står och kikar i en bok om konstverk på bilden. Hon ser en bild på nakna kvinnor och utbristert högt och tydligt "Haha, det här ser ju ut som Maria Levin i duschen" (en av våra lärare). I samma sekund som hon säger det så vänder sig Maria om och frågar vad det är och kollar på bilden. Linn som inte tidigare vetat om att Maria vart i samma rum blir helt stel och får endast fram "Men jag såg dig ". Det hela resulterar i att Maria vänder på klacken och går.. Sekunderna efter ligger hälften av klassen ner på golvet och gråter av garv, speciellt jag. Efteråt var det en hel del snack om hur stor chansen är på att det här skulle hända. Maria är hemkunskapslärare och ska inte vara i bildsalen, dessutom är våran bildsal stor så en person som står i andra delen av rummet hör inte vad man säger men ändå lyckades Linn säga just det här när när Maria var i bildsalen och dessutom bakom henne.
Fick även tillbaka min bilduppgift som jag gjorde för 2 veckor sedan om temat ansiktsuttryck och guess what? Jag fick MVG på det! Fick tillbaka engelska provet som jag gjorde förra måndagen och det var inte lika bra.. VG. Men det är ju alltid något vettja ;-)

Nu ska jag försöka läsa igenom musikhäftet en gång, fastän jag inte kommer lyckas, och senare är det väll svenska uppgiften som gäller. Ha det bra där ute!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha

2007-11-12 @ 23:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0