Skön natt + härlig dag.

Ojojoj vilket dygn jag haft. Igårnatt fick jag som sagt ingen sömn men valde ändå att ta mig till skolan ihopp om att jag skulle må bättre då jag var i en annan miljö, kring mina kompisar och tänkte på annat än att må illa. (för det är nån slags inbillnins må-illa jag har stött på) Hur som helst, första lektionen var ett rent helvette och jag undrade starkt vad jag gett mig in på. Satt och letade fakta kring Pearl Harbor men kunde knappt sitta vid datan utan att må superilla.. tror jag gick runt mer än jobbade faktigst. Därefter var det styrketräning och det gick väll lite som det gick =P
Kring lunch så blev allt mycket bättre! Åt till och med lite mat och sen blev allt mycket bättre. Skönt! Efter maten var det NO och där skulle vi bara läsa ett häfte. Tråkig lektion + trötta ögon + mätt mage = Sova. Somnade på min väska på bänken (dock bara 10 min typ) och höll på att trilla av stolen när min kompis smällde till sin bänk i min så hela bänken for åt helvete. Där fick jag min första sömn...
Inatt somnade jag på pappas mage i soffan och sen sov jag - resten av natten. Hur skönt är inte det? Har sällan uppskattat sömn så mycket som nu.
 
Idag är det all-aktivitetsdag i min skola. Det är en dag som är fylld med aktiviteter för och eftermiddag som man får välja själv vad som passar en bäst. Hela min klass valde bowling förmiddag utom 2 st som valde bowling eftermiddag? Och vi fick en hel hall för oss själva.. dock ända i jackobsberg istället för här i Sumpan. Eftermiddagen valde jag och Linn att spendera på Salveogym och köra ett spinningpass och ett boxningspass. Lääängtar! Eftersom jag vart dunderförkyld nu ett bra tag så var det nog 2 veckor sedan ja körde mitt sista spinningpass så det ska bli grymt skönt.  Börjar 10.20 vid skolan o slutar nångång runt 2. Uppdaterar när jag är hemma igen sen... Ha det bra nu.

Ciao <3

 

Kommentarer
Postat av: Olivia

vilken tur att du mår bättre !

2007-11-28 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0