Tisdag

Har lite bråttom så här kommer ett kort inlägg. Steg upp halv 7imorse och hoppa in i duschen, fixa till mig och nu sitter jag här. Det är snöstorm ute så jag tar min vinterjacka idag med.. mysigt =)
Har SO i en timma nu sen typ två timmars rast, sen NO i en timma. Efter NOn har jag 40 minuters rast och sen slöjd... ganska skönt va? Därefter är det luciaövning men jag skippar nog den idag för jag har ju som sagt åkt på världens förkylning och idag har jag ingen röst kvar. Har fortfarande ont i magen men det känns mycket bättre idag så hoppas på det bästa, att den börjar avta.

Dagens klädsel är väldigt chill, precis som dagen. Har en vit hoodtröja på mig med en gul tunn topp under med mellanblåa miss sixty jeans. (inte dom som är sönder)
Till det bär jag som sagt min långa goose och en marinblå longchamp väska. På fötterna bär jag ett par svarta lacosteskor som är hur slitna och gamla som helst, men hur sköna som helst!
Ha det bra nu, Ciao. ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0