Torsdag!

Hallå allihopa!

Vaknade 07.24 idag och såg till min fasa att jag försovit mig.. mycket. Hoppade kvickt upp ur sängen och for in i duschen. När jag duschat klart var det bara att ta på sig kläder och dra i stort sätt = komma med blött hår till skolan som typ frysit ute och se ut som ett arsele i ansiktet, heeeeeeelt neutral. Ingen vacker syn kan jag lova.. speciellt inte med mina påsar jag hade imorse. Hähä..
Står och väntar ett tag på att lektionen ska börja och hela klassen hinner komma innan våran biträdande rektor kommer och meddelar att Richard är sjuk. Great! Kunde sovit längre, sluppit stressa och fixat till mig. Suck..
Vi roade oss med att spela fotbollsspelet i skolan den håltimman istället.. =)
Därefter var det matte och det var väll lite sådär halvskoj.. fattar iaf vad vi håller på med just nu och det är stort för att vara jag. Sen - håltimma igen. Varför alla dessa håltimmar hit och dit? Fast den håltimman var sjukt rolig då vi valde att sjunga singstar. Jag & Amanda mot Josie & Jonas och Anton & Andre. Hähää... lät inte alls bra men skoj var det. Jag och Amanda toppade även highscorelistan på hm.. bransta city släkers(?!) låt kom, ta mig här ifrån någonting =P

Efter våran sångstund gick vi för att käka lunch. Pannkaka idag.. degpannkaka snarare. Sånn där stog.. hum.. tjockpannkaka kanske det heter? Hatar det. Det slutade med att vi gjorde gubbar istället pga ingen ville käka de där äckliga sakerna förrutom Anton, men han är ju störd överallt så det är inget som förvånar mig. Resten av dagen spenderades i datasalen och aulan framför film. Somnade på Amanda vid filmen och vaknade upp av att 9:2 (inte min klass) också hade intagit aulan. Snacka om att vara döv..

Nu ska jag fixa mig. Stora saker händer ikväll.. not.. men roliga saker =) Ha de så bra, ciao <3

  

Våra pannkakor! Tryck inte på rutan om du inte vill tappa matlusten för tjockpannkakor för resten av ditt liv =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha gud vilka roliga bilder, hahaha :)

2007-11-29 @ 17:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0