Weeooooooooo

Slutade för 40 minuter sedan med ett engelskaprov. Ska ju egentligen sluta halv 5 på måndagar men  min franskalärare ställde in lektionen idag igen, stort tack. Börjar nästan gilla henne lite nu eftersom hon ställt in varje måndagslektion tre ggr på raken nu..
Engelskaprovet gick rent åt helvette och jag kan bara säga att jag suger på verbformer, speciellt tredje formen. = vill aldrig mer se provet eller ha tillbaka det. Hoppas jag får G på det, annars är det skam =P

Nu ska jag plugga fysik och kolla på one three hill. Resten av kvällen egnas åt fysikboken... trevligt va? suck. Kommer somna som en stock redan vid åtta skulle jag tro.
Skriver mer senare, ciao. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt att det gick så dåligt på provet :/
trevlig måndag! :)

2007-11-05 @ 17:48:00
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0