Break

Nu har jag pluggat hur länge som helst känns det som, och förstår fortfarande ingenting så tar ett break nu och kör vidare ikväll. (Med mamma, som kan franska flytande)
Har även ett stort läxförhör på samhällsekonomi imorgon så har det kvar att göra dessutom. Varför alla dessa läxor och prov? känns som om det är det ända jag gör nu förtiden, att plugga.....

Jag längtar som bara den till höstlovet, till att få sova ut och bara chilla satan. Ska försöka få tid hos frissan då också och göra något åt mitt hårkaos.

Nu ska jag mumsa på mitt te och titta lite på tv innan jag fortsätter med allt detta pluggande.

image2

Il fait froid = Det är kallt ;D


Kommentarer
Postat av: Sabor

Ha en superdag!

2007-10-25 @ 15:27:05
URL: http://Sabor.blogg.se
Postat av: Sofie

Ditt hår ser jättesnyggt ut ju, iaf på kortet : )

2007-10-25 @ 20:52:18
URL: http://sofiehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0