Du där ute..

När jag ser på dig så
brinner mitt hjärta
När jag ser på dig och du ser på mig,
med dina vackra ögon så
dunkar mitt hjärta dubbelslag.
Jag kan inget göra, jag står kvar maktlös.
Mitt hjärta bränner mig, Hjärtat styr mig
Till en evighet av smärta

Allting kommer inifrån och paralyserar mig och mina tankar om
dig.
Du förstår inte vad jag känner,  det kommer aldrig ut.
Allt finns kvar inom mig, jag är för rädd för att säga saker och ting rakt ut.
Men jag vet att min kärlek till dig heller aldrig kommer ta slut.
Du är så stel och det skrämmer mig,
men någonstans där inne finns ett hjärta
som är fullt av kärlek till någon.
Förhoppnings till mig.

Har du någon gång kännt kärleken komma?
Det har jag, och det är såhär som det känns för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0