.......

AFKPSOPASKFOPAOPKFAPOSFÖA .... precis så känner jag just nu.
anledning? Linn ringer precis och berättar vem hon sett, och jag skulle vart med Linn idag.
positivt eller negativt att jag inte var det? sitter och funtar på de just nu... skulle velat se min SÖTNOS och att han såg mig i en slags falsk förhoppnign om att han skulle börja få upp ögonen för mig igen men ändå feeeeting tur att jag stannade här hemma för annars hade jag väll blivit ännu mer olyckligt.. kär? AOPI¤="¤(?!
I=QRÅwefjOFJSÖsfsdGHÖÖASGjkasfasasföjofasöjsfaasföj

funtar på om jag ska ringa natta och åka till hennes morbror som har fest och supa skallen av mig eller om jag ska tjura hemma och bara funta på den stora nyheten ELLER om ja ska ringa anna och typ hitta på nått..


hade förresten skitmysigt me Natta på resturangen idag, och vi käka så det sprutade ur öronen på oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0