Fredag

Fredag nu då..
Dagen började med att Linn och Juuc kom hem till mig och vi kollade på temptation Island och åt daimkaka. Är det fredag så är det ;) Kl 11 började skolan som vanligt och dagen rullade på..
Skolan har även fått årets skolkatalog, så jag kikade i den lite grann. Temat på våran bild är "Bratz vs. Niggahs"
Jag själv såg ut som världens bitch men det hör väll til bilden.. antar jag. Hur som helst, väntar på bilderna här hemma!
image6
Vet inte hur min kväll kommer sluta idag. Antingen är jag hemma med min familj och degar framför idol och bara tar det lungt efter den tuffa veckan eller så blir det utgång med damerna. Det är 50/50 just nu faktigst..
Imorgon är det utgång som gäller iaf! Issa fyllde år tidigare iveckan och skall firas. Grattis Grattis!

- Jag, Amanda och Eleonor. Ser aslång ut pga mina klackar jag hade på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0