Godmorgon!

Jag börjar om ca tio minuter så inlägget kommer inte bli särskillt långt ;P
Idag har jag bara tråååååååklektioner som suger satan så kommer antagligen vara helt död när jag kommer hem också. SO, NO, Idrott & Slöjd.. wohohoh. Fast slöjden och idrotten är det inget fel på egentligen, bara idag...

På idrotten ska vi gymma i stk, skittråkigt. På slöjden ska vi... öh? vet inte ens vad jag håller på med men orkar verkligen inte ta i massa träsaker idag och slita arselet av mig;D sen är det lucia övning efter så då slutar jag ändå en timme senare än vanligt.

Nu måste jag rusa. CIAO! :)

  

och japp, idrottskläderna är redan på eftersom idrottslektionen är andra lektion idag och jag inte orkar byta kläder hit och dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0