Härliga tisdag!!

Precis som rubriken lyder så har min tisdag hitills vart lyckad. Ja, ni hörde rätt..
Började 9.05 med en ganska rejält chill SOlektion, vi skulle bara skriva i länder på en karta och sen var allt klart. Dagen fortsattes med idrott, och till min stora glädje så hade idrottslärarna valt att ändra lite i schemat och lagt in en intervallträning idag istället för två varv runt löten. WEEI!!!
Två varv runt löten är däremot nästa vecka så jag kommer inte undan tyvärr... haha

Intervallträningarna bestod av backintervall (springa upp och ner i en brant backe flera ggr) lång intervallträning (fram och tillbaka 100 m. springa gärnet, gå, springa gå) och kort intervallträning (1 helt varv runt löten. Gå varannan lycktstolpe, springa varannan)
Var helt slut när lektionen var över, men bra träning är det allt!

Sen flöt dagen på som vanligt. Var hos studievägledaren och pratade gymnasieval och sedan fick jag reda på att jag fått VG+ på mitt NO prov och bara var 1 fråga från MVG. Tjaa..... NO är mitt sämsta ämne så glad, ja det blev jag allt. Fast lite synd att jag inte grejja den där sista frågan till MVG :)
Nu när jag kom hem så hittade ett stort brev i brevlådan och när jag öppnade det så låg de två filmer i paketen. Temptation Island och Material Girls. Har sätt båda filmerna men ändå... kan alltid ses igen liksom ;)


Nu ska jag snart möta upp min papi eftersom det är tisdag och på tisdagar är det "pappa dag". (han åker alltså hem hit till mig och så åker vi iväg och typ äter middag nånstans, köper nått eller bara hittar på något)
Idag ska vi hämta ut min underbara nya ipod och sen åka och käka middag på nån resturang sen gå och shoppa skooooor.. kan dagen bli bättre? näääää.. härlig tisdag som sagt!

http://images.apple.com/global/elements/blank.gif?repurl=http://images.apple.com/ipod/red/images/productredbg20070905.png - min döläckra ipod, den stora alltså!

(min förra blev stulen så har levt på pappas ipod nu i 1000 år känns de som, äntligen en egen!!!)

Kommentarer
Postat av: Sakarias

Shit. Din iPod är ju dööööläcker *dreglar*

2007-10-10 @ 12:40:35
URL: http://aliceschnitzel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0