Hello sweet monday.. not..

Hejsan..
Måndag igen nu då. Känns som om veckorna är sjukt långa och helgerna allt för korta och att jag aldrig riktigt hinner slappna av och sova ut? Hur som helst, nu går vi in på en ny vecka.
Idag har jag både spanska, franska, engelska och sen lite SO. Ibland undrar man om inte han som satte schemat (våran musiklärare) VILL plåga oss genom att sätta alla jobbiga lektioner på rad med massa jobbiga håltimmar mitt i som man inte hinner hem på utan endast plågas i skolan för att sen sluta skitsent istället.

Hur som helst, tillbaka till mig.
Mitt namn är Therese men jag kallar mig själv Tess och nästan alla i min omgivning lika så. Jag är en målmedveten tjej på 15 år som älskar det mesta i livet. Uppfattast oftast som glad, positiv med en jävla massa energi. Jag bor i Sundbyberg, en mysig del utanför Sthlm.
 I min blogg kommer de mesta skrivast, mest om min vardag men även om annat skoj.

Nu ska jag klä på mig och fixa till mig lite inför skolan. Börjar om en timma och några minuter
Bye!

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0