Hola fellas!

Hemma igen nudå.. tja.. det var väll trevligt inne i stan och åt gott gjorde vi också (=jag älskar att äta och gör det 24/7) Min bror köpte ett par skitsnygga nudie jeans som satt bra som fan över rumpan på honom. Jag själv köpte faktigst ingenting, weeo :-)
Antar att det är just därför jag sitter här nu och beställer kläder på internet istället.. haha. Men har faktigst hittat skitsnygga saker. Ett par skor-jag-dör-för och ett antal par tröjor och leggings och sånna grejjor.

Annars då? hm, ikväll är det älskade Prison break som jag råälskar och ska innan dess ha hunnit sminka av mig, satt på mig någon gosig mjukisdress, beställt alla kläder och bäddat ner mig i sängen med en te kopp. Good luck dude! Sovmorgon imorgon till kl 9.05, skönt... fast luciaövningsshit efter skolan så hem kommer jag sent iaf, men sen när blev sjunga tråkigt? ;-) nu ska ja stressa sönder de sista minuterna.. höhö..

Kommentarer
Postat av: Christopher

Du äter ju inte 24/7 :P det är jag som gör det ju ;D du kallar ju t.o.m tjockis (a)
Varför äru inte lite illegal o laddar ner PB avsnitten? hur orkar du vänta? ;)

2007-10-22 @ 22:37:31
URL: http://justicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0