Hoppas.. hoppas!

Min skola ordnar varje år en skidresa för alla åttor upp till Bydalen & Höglekardalen eller Lofsdalen. Förra året var jag en av dom som valde att följa med i fyra dagar på denna skidresa till Bydalen-Höglekardalen som blev  väldigt lyckad. Trots dåligt väder och en mindre hjärnskakning så väcks bara goda minnen när jag tänker på dagarna vi spenderade uppe i fjället. Vi bodde i en stuga för åtta personer som besök av typ 10 pers till varje kväll. Mysigt var det hur som helst!
Dagarna var fyllda med skidåkning och jag lärde mig faktigst en del nya saker, trots att jag åkt så många gånger innan i mitt liv. Skidlärarna var helt underbara och stämingen var helt enkelt på topp! Hjärnskakningen fick jag när min kompis Alexandra som åkt 2 ggr innan i sitt liv körde störtlopp ner och körde rakt på mig :-)

Hur som helst, Idag kom våran idrottslärare fram till oss och frågade om vi ville hänga med iår igen, så troligtvis kommer mer än hälften av min klass följa med och jag hoppas verkligen att det blir så!
I så fall bär det hela av den 20e januari, och vi är hemma igen natten till den 24e januari, som förövrigt är Juuc födelsedag. Hoppas det blir av, för det här är verkligen en sak jag skulle vilja göra om med min underbara klass, och alla andra härliga elever i min skola.


         

Annars idag så fick jag reda på resultatet av mitt spanskaprov, eller jag fick inte reda på mitt betyg men fick reda på om jag klarat det eller inte. Och guess what? det var endast 3 st som klarade provet i min spanskagrupp, resten fick ig på vissa delar eller hela provet. (alla är ju såååå bra på spanska i min grupp också) Hur som helst, jag var en av de där tre personerna som klarade provet och Arne banane, min spanskalärare sa att jag möjligtvis kan få högre än G. De ni ;-)

Om jag inte drar nånstans ikväll så kommer troligtvis ett till inlägg, annars uppdaterar jag imorgon eller någon annan dag framöver. Ciao♥


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej ja måste bara säga att ditt hår är så fint, är de naturligt eller har du färgat? :)

2007-10-21 @ 16:53:37
Postat av: Tess

Hehe, tack :) Jag är från början "svenskt blond" men har lagt i ljusare slingor i mitt hår.

2007-10-21 @ 22:54:01
URL: http://tews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0