Ingen annan!

Detta angår endast Robin. =)

Lilla söta älsklingsgubben.. Nästa gång du visar alla dessa helvettesfulaäckligagamla bilder på mig så kommer jag springa hem till dig, bryta mig in hos dig mitt i natten och ta en jävla massa bilder på dig. Först när du sover, sen när du vaknar och inser att nån jävel står och glor på dig, sen när chocken lagt sig och du blir ledsen istället sen tänker jag sticka och låta dig få mardrömmar om denna händelse resten av ditt liv.
Jag = snäll? ja. Jag = snäll när nån person loggar in med uggly pics on me på msn? Hell no.

Annars är du en jävligt snäll person med en härlig attityd som alltid får mig på humör igen. Varje gång vi snackar skapar du ett leende på mina läppar. Det vet du va?

John Robin Sujarwo Sigerbrant, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0