Livet i Sundbyberg.

Hallå där ute! Både idag och igår så vaknade jag runt 10snåret.. vad har hänt med mig? jag har alltid vart familjens största sömnobjekt men nu har jag vaknat tidigt två dagar i rad, helt klarvaken? det spelar ingen roll om jag lägger mig 5 eller 2 heller.. Rätt soft för då hinner man göra massor av saker innan resten av skaran vaknar.

Tänkte ju åka in till stan idag men tror nästan jag tar tillbaka det där. Vädret är piss och jag sitter hellre hemma och kikar på en film och åker in till stan någon annan dag på lovet.  Jag avskyr när det regnar.. blä.. Speciellt när ens hår blir blött och sminket kladdigt och näää... usch! :)


Igår så var jag ute på en prommis med Anna, vi gick runt i sumpan och sen mötte hon upp sin pojkvän Jocke. När jag kom hem så upptäckte jag att jag glömt ställa tillbaka klockan på min mobil (den brukar alltid ställa om sig automatiskt men inte denna gången..) så jag som trott att klockan var kvart i tio fick gott ställa vrida tillbaka klockan en timma. Linn ringer kort därefter och frågar om jag ska med ut på en till prommenad. 20 minuter senare är jag nere i centrum igen och där möter vi Mira, Julia, Gurra och några fler.. eller ja, ganska många fler. Kul! Vi står och pratar ett tag och sen kommer Anna och Jocke igen vid sleven, därefter träffar vi typ 10 pers till.... sjukt många nere i centrum igår med andra ord. Ovanligt...

image13

Nu ska jag käka min frukost, har inte hunnit göra det än och var inte hungrig då heller, så nu är det dags! Innan jag skickar det här inlägget och går iväg och käkar så tänkte jag bara säga att det där med min pappa har påverkat mig något oerhört mycket och det är därför jag inte är på topp just nu och kanske skriver om de mest intressanta sakerna. Men jag ska rycka upp mig och börja uppdatera oftare och med roligare inlägg från och med idag.... vill inte tappa er läsare ju :) Ciao. ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vädret e piss här med, bara regnar :(

2007-10-29 @ 13:42:58
URL: http://lifebyhannah.blogg.se
Postat av: Tobias

Svar: Idag mås det perfekt :) Hur mår du i sumpan ?

2007-10-29 @ 15:13:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

Svar: Okey bra! Jag vet, vädret suger verkligen :(

2007-10-29 @ 15:20:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Anonym

trevlig kväll!:)

2007-10-29 @ 15:50:13
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery
Postat av: S.A.N.D.R.A

Bor du i Sumpan ? (: Bor inte långt därifrån i Solna ;D

2007-10-29 @ 16:26:32
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0