Lördag.. woho.. :)

Äntligen Lördag, Äntligen fått sova ut.. lääänge.  
Igårkväll var jag med Anna och Tobbe, vi tog en promenad och drack te. En riktig mysig kväll med andra ord, fast ack så kallt det är ute nu på kvällarna. La mig runt halv 2 och vakna 11.. skönt.

Idag har jag vart med min Nathalie och vi har bakat bullar. Dom blev skitgoda och jag är nästan lite stolt över dom, brukar nästan aldrig lyckas med något jag bakar men nu så.
Kanske för att Nathalie hjälpte till en hel del? ;) Nej, men vi går faktigst väldigt bra ihop, jag och Natta.

Senare ikväll ska jag och Natta på resturang, sen drar vi vidare eller stannar kvar hemma och kollar på nån film och äter oss tjocka på godsaker.. ganska lockande faktigst.
 
image8

Våra Supergoda bullar!

image9

Jag efter promenaden igårkväll!

Kommentarer
Postat av: Carro

åh, trevligt! passar bra nu när det är kallt ute.

2007-10-13 @ 18:08:13
Postat av: Tobias

Åh bullarna ser goda ut :)

2007-10-26 @ 16:39:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0