Lördag

God eftermiddag! Åkte aldrig till Tumba/Tullinge vart det nu var för jag är hel förkyld typ. Jag brukar umgås med 5tjejer regelbundet och en av dom har precis vart tokförkyld i en vecka så tror att det är hon som smittat ner mig. Hoppas att det inte blir värre för orkar verkligen inte vara sjuk på höstlovet.. Just nu är jag bara lite hes och hostar lite =P

Nu på kvällen kommer min pappa, låssasmamma och småsyskon hem hit och käkar middag med oss. Ska bli tokmysigt att få träffa min lillebror som är fyra veckor gammal nu! Han är så sööööt :-)
Senare ikväll ska jag förmodligen iväg eftersom jag bara var ute och gick igår, men vi får se vad jag väljer att göra. Träffade förresten lite annat folk igår när vi var ute och gick.. Gamla klasskompisar, Emelie & Emelie och Tobbe och Rasmus. Kul!
Har precis städat, bra jobbat! Fast det var inte alls stökigt innan så tog bara undan några tröjor som låg i fotöljen. Nu ska jag ta en dusch innan alla kommer. Uppdaterar troligtvis senare. ♥

344581-74

Kommentarer
Postat av: Felicia

Kan du inte lägga upp en bild på din lillebror? han är nog lika söt som dig

2007-10-27 @ 16:50:21
Postat av: Tobias

Jobbigt och bli förkyld nu till lovet :(

2007-10-27 @ 18:21:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tina!

älskar din blogg! :) om du fortsätter som du gör, uppdaterar lite mer kommer du typ bli nya kenza och tjäna stoora pengar! :)

2007-10-27 @ 19:48:29
Postat av: Tess

Tina: Kul att du gillar min blogg. Ska fortsätta eller iaf försöka fortsätta i samma stil :)

2007-10-27 @ 21:02:32
URL: http://tews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0