Måndag, avklarad!

Nu var då måndagen avklarad.. alltså skoldagen. Skönt! Dagen gick ovanligt segt och redan vid kl 1 var jag helt slut och ville inget hellre än att lämna skolans område och gå hem och sova.
Fick veta att vi ska springa två varv runt löten imorgon också, WEEI.. not! för er som inte vet så är det en sjö här i sundbyberg som vi måste springa två varv runt på tid. Man måste klara under 20minuter för att få G och senast jag sprang kom jag in på 14.05 så jag är inte sådär jätteglad över att det är löpning på schemat imorgon, uscha.

Ikväll ska jag förhoppningsvis vara med min sötnos Nathalie här hemma hos mig och typ kolla på film och käka middag. Är helt själv hemma så det är perfekt!
Jag måste även få visa mitt nymöblerade rum för stumpan, stolt som jag är. ;)

För er nyfikna så bor jag på vardagar hemma hos mamma i Sundbyberg och på helger så bor jag ute i Täby hos pappa med mina tre syskon och min låssasmamma. Mina syskon är jag otroligt glad över att ha, eftersom dom alla är speciella på sitt egna sätt. De är Martin 14 år, Sofia 11 år och lilla Ludde som är drygt 1 vecka gammal :)

Nu ska jag snabbt in på playahead (i know.. nerd) och sen ringa Natta och höra hur det blir för ikväll. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0