Min dag i bilder

Det här är det sista inlägget för idag. Å ja.. jag hann faktigst med allting och nu ligger en beställning och väntar på ett antal klädesplagg som kommer om typ två veckor, wiie:D sen kollade jag och min familjas på prison break och det var väll helt okey förrutom att jag var helt dödstrött och höll på att somna. Bra start (Y)

Orkar ej skriva nå mer idag så här får ni lite bilder från idag istället. En bild säger ju ändå mer än tusen ord... ;-)

     

Första och andra bilden är ifrån mammas jobb. Utsikten är ju helt ok sådär på kvällen. (speciellt på nyår, som vi firade på hennes jobb ett år när jag var skitliten.. det kändes som om alla raketer skulle träffa mig och ändå stog jag kvar helt faccinerad över alla färger och smällar)
De andra bildderna är bara allmäna egopics men jag bjuder på dom :)

Godnatt fellas!


Kommentarer
Postat av: Christopher

sötis!

2007-10-22 @ 23:57:52
URL: http://justicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0