Nu lägger jag ner

Det känns som om jag har pluggat hela dagen i stort sett så nu lägger jag ner.. tror inte jag kommer lära mig något mer nu hur mycket jag än pluggar. Iofs känns det inte som om jag lärt mig något heller men det visar väll sig imorgon.

Vi brukar börja vid 11.10 på fredagar men imorgon har idrottslärarna lagt in en lektion på två timmar som börjar redan kl 9 så det blir ingen chilldag för mig imorgon inte. Gissa vad vi har för en extra lektion då? skridskor.
Jag hatar att åka skridskor, det gör ont överallt och man fryser i princip ihjäl där på isen... brukar orka hålla på i 15minuter innan jag vill gå upp och ta av mig skridskorna. Då kan man ju funta på hur jag ska orka stå på dom där sakerna i hela två timmar? Kan bli en ganska rolig syn imorgon det...
Nu tror ni säkert att jag inte heller kan åka men det kan jag, även om det inte ser så vidare vackert ut. Gick nämligen på konståkning i två år när jag var lite yngre, men dom kunskaperna är bortblåsta nu kan jag dock meddela :-)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ciao ♥
Nån som glömt att det är höstlov imorgon? weeei.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ahh låter fint! Det är ju en liten förändring bara men som syns rätt mycket ändån :) Har själv funderat på att klippa hel-lugg, tycker det är riktigt snyggt :) iaf på en del :D

2007-10-25 @ 21:54:40
URL: http://sofiehansson.blogg.se
Postat av: Sofie

Okej, nej då är kanske bara vanlig snelugg något att börja med :D Men om det skulle visa sig bli helt fel med hel-lugg så kan man ju ändå döja det på något sätt. dra luggen åt sidan, diadem, klämmor osv (; aja lycka till ;D

2007-10-25 @ 22:40:15
URL: http://sofiehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0