Och så var det måndag igen.

Ny vecka och åter igen den jävla måndagen. Måndagar = ett rent helvette.
Behöver jag ens förklara varför?

- Det är veckans första dag.. med andra ord är det en jävla massa dagar kvar tills helgen. Man får rysningar bara av att tänka på hur många fler gånger man ska behöva gå upp tidigt när man helst vill somna om i många, många timmar till för att sedan gå till det såkallade helvettet. Skolan.
-Det är min längsta skoldag. Jajjamensan 8.20-16.30. Sista timmen är det C-språk som innebär att hälften av klassen (som ej valt C-språk) får gå hem medans jag, JAG skall plågas kvar i en hel timma till med FRANSKA!
-Mördarlektioner på rad. Spanska, So, Matte, Bild, Engelska, Franska... öh.. vadå språkdag? det ända trevliga här är bildlektionen (som nu för tillfället suger satan då vi håller på med konstarbete... helt seriöst, jag + konst = bajs)

Varför sitter jag då här för.. nu.. när jag börjar 8.20?
Jo jag var i skolan. Trodde till och med att jag var försenad när jag kom 1 minut innan vi egentligen börja. Vad händer? Håltimma skriker Jonas, en kille i min klass. Amen great! Inte nog med det, efter själva spanskalektionen har vi 2 timmars rast innan SO:n.
Med andra ord var det bara att knata hem igen och vara glad över att man slapp spanskan, fastän man i själva verket ville döda någon för att man vaknat tidigit, stressat ihjäl sig hela morgonen och sedan löpt till skolan. MORR

Dessutom har jag slarvat bort mina hemmanycklar igen.. så först kunde jag inte låsa dörren, men jag kom sedan på att vi har extra nycklar hemma så jag tog dom istället. Men då kommer vi till nästa problem, hur ska jag öppna mitt skåp där jag har alla saker? den nyckeln sitter också på min nyckelknippa....

Nä, mina måndagar SUGER. Nu ska jag sova, Ciao.

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0