och så var det söndag igen då...

Nu var man här igen då, denna jävla söndag. Ursäkta språket men som sagt... denna dagen är verkligen helt glädjedödande alla sätt och vis.
Jag säger som Robin nyss sa till mig "Varje söndag gråter jag mig själv till sömns för jag vet att nästa dag måste jag slava sönder mig i helvetet" Det stämmer ju ;-)

I fredags så hade jag bestämt mig för att bara chilla hemma och sova ut. Ja.. det gick väll bra tills Linn ringer kl 12 och frågar om jag vill komma på fest. Jag tog en dusch, sminkade mig och var klar 40min senare då jag gick ut genom dörren. Festen var i Duvbo, ca15minuter från mig så det var chill.. jag gick och pratade med C hela tiden i telefon dessutom. Hemma var jag igen runt 4-halv5? och gick och la mig för att sova ut..

Lördagmorgon. Jag vaknar kl 12 och ringer Linn på direkten, vi ska nämligen in till stan. Vi fixar oss och är inne till kl 2. Där går vi runt och tittar på en vinterjacka till Lenny och lite annat småskit. Sen beger vi oss hemmåt igen för att sola.. Väl hemma tvingar mami i oss mat och sen drar vi till solariumet. 
Kvällen blir en riktig myskväll hemma hos mig. Vi ligger och kollar på film halva natten och pratar med en full kille i telefon, haha! Linn sover kvar hos mig och vi vaknar båda med världens nackspärr dagen efter :-)

Idag har jag pluggat arselet av mig.. faktigst. Känns riktigt illa att plugga sista dagen på helgen men måste man så måste man. Imorgon ska nämligen en bild uppgift lämnas in, teoretiskt arbete. Jomen tjena....
Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sussa lite för att sedan vakna upp och inse att det är fucking måndag igen, och skoooola! 8.20-15.20 ja... så länge ska jag plågas imorgon. See ya!

image43

Kommentarer
Postat av: jenny

vad söt du är :)

2007-10-24 @ 22:34:52
URL: http://jennylinnarsson.blogg.se
Postat av: Tess

Tacktack :)

2007-10-25 @ 11:17:22
URL: http://tews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0