Onsdag

Så var veckans jobbigaste dag avklarad, skönt!
Dagen har vart helt okej fast den har bara gått för seeeeeeegt... blä.. fick reda på mitt betyg på reflektionen i svenska. VG +.. vågar man säga att man är missnöjd? för det är jag. Frågade va felen var och min lärare svarade bara "Vi får se hur det blir" jamen okej.. vafan menar du med det då?!!
Annars rulla onsdagen på som vilken onsdag som helst och avslutades med volleyboll i löthallen på idrotten.

Ikväll ska jag plugga, plugga och åter plugga. Franska står på menyn...
Uppdaterar later.

Blir förresten antaligen hemma imorgon för att plugga till franskaprovet på fredag.. beror lite på hur det går för mig ikväll med pluggandet och hur mycket jag förstår osv. Just nu snurrar allting bara runt och jag hajjar ingenting. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0