Pontus E <3

Pontus, Pontus vart ska jag börja? Det hela började på en äckligt dålig fest som slutade i en total förälskelse på min sida. Hela vintern beslagtog du mina tankar helt och hållet och jag måste erkänna att jag var helt galen i dig. Ja.. vi hade ju våra dagar till en början, tills något hände dig och allting fick ett totalt slut. Det var någon vecka i februari efter alla hjärtans dag. Och vet du? Du var den första riktiga förälskelsen för mig.

I somras började vi snacka lite smått igen och träffades dessutom för promenader och dylikt. Allt var som förrut märkte jag, och det kommer det nog alltid vara på min sida.
Du kommer alltid att betyda mycket för mig, vad som än händer gubben. Jag bryr mig inte om vad du gör, hur du lever ditt liv eller dina beslut du tar.. i mina ögon är du lika underbar som du var första gången jag såg dig. 

John Pontus Alexander Engren, du är evgit älskad av mig gubben :)




   


Kommentarer
Postat av: pontus!

söööööööööööööT!

2007-10-23 @ 23:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0