Prommis på g.

Det blev inget åka iväg med pappa idag och det är väll lika bra det. Jag avskyr det han har gjort och kan inte vistas i samma rum som honom just nu.. det är jättejobbigt att tycka så illa om personen man älskat mest i hela världen.
men men, sånnt är livet. Önskar att jag kunde berätta men det går verkligen inte att göra det just nu.. allt är bara så himla komplicerat.
Egentligen vill jag inte stanna hemma ikväll, fast jag borde för förkylningens skull, men jag vill inte. Det snarare går inte att stanna kvar här hemma längre. Men OM det skulle bli så att jag stannar hemma ändå så kommer jag ligga framför min tv och kolla på film, absolut inte vara ute i samma rum som papi =P

Imorgon ska jag troligtvis ta mig in till stan och köpa lite nödvändiga saker. Behöver nya mjukisar, underkläder och lite smink.. tråkiga saker att köpa med andra ord förrutom underkläder. Hoppas bara det inte är svinkallt ute för då vet jag en som kommer frysa.. :-)

Nu ska jag ut på en snabb prommis med Anna.. Ska bli riktigt skönt att få komma ut en sväng. Vinterjackan följer med även denna gång.. myyys! Ciao♥

344581-76

Kommentarer
Postat av: olivia

låter som en tervlig kväll. lycka till med shoppingen :)

2007-10-28 @ 18:52:42
URL: http://bloggissen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0