Söndag

Godmorgon allesammans! Vill börja inlägget med att påminna er, och delvis mig själv om att det INTE är skola imorgon. Min vanliga "söndagspanik" som smyger sig på vid den här tiden varje söndag existerar inte idag. Jag får sova imorgon, jag får lägga mig sent.. ja, jag får göra vad fan jag vill för det är LOV! Haha.. sorry gott folk men jag blir så lycklig när jag tänker sådär. Dessutom får man ju ställa tillbaka klockan en timme idag = en timmes extra sömn.. mmm.... :-)

Idag skulle jag ju iväg med min pappa och handla diverse saker men igår hände en sak, som jag inte tänker gå in på, som har fått mig att tvivla på om jag verkligen vill åka med honom idag.
Jag känner att jag inte vill gå in på vad som hänt, eftersom jag inte vet vilka som läser min blogg och vilka konsekventer det hela kan få. Men jag kan i alla fall säga att min pappa har varit som en förebild i hur många år som helst och jag har alltid vart "pappas lilla flicka", men igår fick jag se en sak.. på hans dator.. som jag aldrig kommer att släppa. Trodde verkligen inte så om min egna pappa och det har förstört allt just nu, vågar knappt kolla på honom just nu.

Nu ska jag lyxa till det och skippa min havregrynsgröt idag och fixa en skål med vanlijyoughurt och äpple/kanel crunchys. Obeskrivligt gott.. som man käkar äppelpaj med vaniljsås.. mums! Ni som inte testat så rekomenderas det starkt av mig. Återkommer senare, Ciao! ♥

 

Tänkte visa er alla hur mysigt jag hade det igår på natten när jag inte kunde sussa.
Låg i vardagsrummet och kollade på film och satt med bärbara samtidigt. 14 ljus var tända och det var bara så mysigt. Som sagt, jag älskar ljus!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: jasså, det är ju bara 5 timmar sömn, du kommer somna tidigt ikväll ;)

2007-10-28 @ 12:40:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

Svar: Sant det med .. okey nice! nej jag ska bara vara hemma tror jag, funderade på att åka till centrum men pallar inte (a)

2007-10-28 @ 12:52:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Hannah

Ne, man vet aldrig ..

2007-10-28 @ 14:55:54
URL: http://lifebyhannah.blogg.se
Postat av: Hannah

Jodå, den ha varit okej. Hur har din söndag varit då?:)

2007-10-28 @ 15:33:55
URL: http://lifebyhannah.blogg.se
Postat av: Sarah

lycka till med din pappa !

2007-10-28 @ 15:35:14
Postat av: Hannah

Jaha, va jobbigt :( Hoppas att det löser sig.

2007-10-28 @ 15:38:09
URL: http://lifebyhannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0