Tisdag

Dagen har vart skön, faktigst.

Fick tillbaka mitt SO prov idag, fick VG. Ganska stolt över mig själv då SO inte är ett av mina starkaste ämnen. Jag tycker lektionerna är roliga, men provet är däremot inte lika kul då vi oftast får läsa 50 sidor ur en tråkig bok... Men det är VG iaf.
Imorgon har vi spanska prov så jag och Nathalie har pluggat hela dagen idag. Tror jag kan allt nu men ska repetera allt innan jag går och lägger mig och även imorgon. Önska mig lycka till vettja:D


Annars mår jag great fastän jag är dödstrött.. redan nu :)
Funderar förresten på att skaffa linser. Hatar rent sagt min ögonfärg eftersom jag inte direkt har någon bestämd färg på mina ögon. Dom är melereade, som det heter. Alltså att dom skiftar färg i olika ljus osv... Kollar man på bilder så uppfattas alltid min ögonfärg olika men oftast har jag grönblåa ögon, tror jag.
Hur som helst... funtar på blåa linser..  någon med förslag? skulle vara tacksam för minsta lilla, just nu är jag ett ända stort frågetecken.

image20

Kommentarer
Postat av: Mira

Fyfan va fin bild!!

2007-10-17 @ 16:46:00
Postat av: Tess

Haha,tack så mycket!:)

2007-10-17 @ 22:31:04
URL: http://tews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0